Nioh 2 Edycja Specjalna

Nioh 2 Edycja Specjalna

Data premiery: 13 marca 2020

Specjalne wydanie gry na Playstation 4

Zawartość:

  • gra
  • Steelbook
  • artbook
  • przepustka sezonowa

Gdzie kupić?

Brakuje na liście ciekawej oferty? Zaproponuj nową
Subskrybuj
Powiadom o
44 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
grzegorz
2 lat temu

ktoś miał w komplecie kod do bonusów za zamówienie przedpremierowe?

Adrian
2 lat temu
W odpowiedzi na komentarz  grzegorz

w pudełku nie było. Tylko SP i zbroje jakieś.

Daniel
2 lat temu
Damian
2 lat temu

Gdyby ktoś miał jeszcze jedną sztukę na zbyciu to chętnie odkupię bo dzisiaj mi MM odrzuciło :/

xCarlos
2 lat temu

Jakby miał ktoś jedną wolną sztukę, chętnie odkupię.

Kathorga
2 lat temu
W odpowiedzi na komentarz  xCarlos

na niemieckim amazonie są

xCarlos
2 lat temu
W odpowiedzi na komentarz  Kathorga

Nigdy niczego w szkopskim wydaniu do swojej kolekcji nie kupię :)

Razeal
2 lat temu

Jak w empiku bede mial do odbioru bo przez to korona-tałatajstwo niewiadomo kiedy to moge odstąpić najlepiej z Poznania zeby nie bawić sie w wysyłki.

Damian
2 lat temu
W odpowiedzi na komentarz  Razeal

Witam chętnie bym odkupił bo w Pzn pracuję :)

Razeal
2 lat temu
W odpowiedzi na komentarz  Damian

Ok to jak bedzie do odbioru dam znać

Damian
2 lat temu
W odpowiedzi na komentarz  Razeal

Ok. Czekam na pozytywny rozwój wydarzeń :)

Stefan
2 lat temu

Od miesiąca próbuję trafić i nigdzie nie jest dostępne, a przynajmniej nie w rozsądnej cenie.

Daniel
2 lat temu

RTV Euro AGD stanęło na wysokości zadania i właśnie dostałem od nich informację że mogę skorzystać z opcji wysyłki za pobraniem zamiast odbioru osobistego i zapłaty w sklepie. Sklepy zamknięte ale zamówienie zrealizują.

Mariusz84
2 lat temu

Jakby ktoś miał jakąś wolną sztuke na zbyciu to bardzo prosze o info, chętnie odkupie

Kathorga
2 lat temu
W odpowiedzi na komentarz  Mariusz84

mam z euro rtv agd 349+ przesylka

Mariusz84
2 lat temu
W odpowiedzi na komentarz  Kathorga

Ok pasuje a jak mozemy dokończyć?

Razeal
2 lat temu

Jak co bede mial wolnego nioha z empiku za 359.99 wiec jak chce ktoś mogę odstąpić

Mariusz84
2 lat temu
W odpowiedzi na komentarz  Razeal

Chętnie odkupie jak jeszcze masz dostępną

Damian
2 lat temu

ME zrealizowało w super cenie 299 zł. Empik jak zwykle pokpił i wysłał info, że nie mają i nie wiadomo, kiedy będzie – premiera to premiera, ma być na dany dzień, a nie nie wiadomo kiedy – żałosna sieć.

Kathorga
2 lat temu
W odpowiedzi na komentarz  Damian

jesteś zajebistym ignorantem, mówiąc takie rzeczy, widząc co się dzieje dookoła. Bo twoja gra jest w tej chwili najważniejsza

Damian
2 lat temu
W odpowiedzi na komentarz  Kathorga

Po co siejesz panikę i do tego wyzywasz? Kurierzy i łańcuchy dostaw normalnie pracują i dyletanctwo Empiku (nie pierwsze zresztą) nie ma nic wspólnego z obecną sytuacją. Sam prowadzę dwa duże sklepy wysyłkowe i uwierz, dostawy są jeszcze szybciej niż zwykle (może przez takich panikarzy jak Ty, co boją się wyjść z domu bez ultra hiper maseczki budowlanej na ryju) :)

ME i Euro normalnie zrealizowało, całą nockę delektowałem się grą, także peace and rock and roll!! :)

grzegorz
2 lat temu
W odpowiedzi na komentarz  Damian

jakieś nowe informacje?

grzegorz
2 lat temu
W odpowiedzi na komentarz  kuba

Mam to samo w Empiku…

Kamil
2 lat temu

Ja mam do odebrania w Media Expert. Za godzinę jadę po nią.

grzegorz
2 lat temu
W odpowiedzi na komentarz  Kamil

jaki jest wynik?

Adam
2 lat temu
W odpowiedzi na komentarz  Kamil

Mi dzisiaj kurier dowiózł 🙂

koval4a
2 lat temu

Tymczasem kolekcjponerka zniknęła zewsząd a Media Markt anulował złożone kilka miesięcy temu zamówienie. Sorry nie mamy Twojego zamówienia i co nam zrobisz… Wie ktoś gdzie można tę edycję jeszcze dostać?

Mariusz84
2 lat temu
W odpowiedzi na komentarz  koval4a

To samo u mnie rano info z potwierdzeniem realizacji, a o 10 telefon ze niestety ale wkradl sie blad do systemu, porazka nie sklep, ostatnie moje zamowienie

Dzikus
2 lat temu
W odpowiedzi na komentarz  Mariusz84

Ja bede mial jedna wolna sxtuke

Mariusz84
2 lat temu
W odpowiedzi na komentarz  Dzikus

chetnie odkupie daj znac jak mozemy dogadac ;)

Dzikus
2 lat temu
W odpowiedzi na komentarz  Mariusz84

Narazie ograniczyli od jutra dostep do galerii handlowych i nie bedzie mozna odebrac

Bob
2 lat temu
W odpowiedzi na komentarz  Dzikus

No właśnie nie ma jak tego odebrać. Dramat to co sie dzieje na świecie :(

Kathorga
2 lat temu

Jak ktos chce to mam wolna rezerwacje w rtv

Wolan
2 lat temu
W odpowiedzi na komentarz  Kathorga

Ja chętnie

Kathorga
2 lat temu
W odpowiedzi na komentarz  Wolan

napisz [email protected] to sie dogadamy jak to ogarnac z kasa i wysylka, chyba, że gdzieś z okolic tomaszowa maz. jestes

Dzikus
2 lat temu

Euro wlasnie potwierdzilo wysylke…

Jarek
2 lat temu
hezheron
2 lat temu
Manifesto
2 lat temu

Cholernie mi się podooba to wydanie, jednak ciągle brak info o planach wydania go w PL, oby zapowiedziano je w sensownej cenie – poniżej 400 zł jak w Game.

Adrian
2 lat temu
W odpowiedzi na komentarz  Manifesto

To jest normalna cena nie żadna wygórowana. Gra na premierę 250zł + season pass 150zł jak przeważnie kosztuje. Resztę masz już w gratisie :) więc cena jak najbardziej ok. Opchniesz sobie SP i wyjdzie Cie ~250zł. Cóż w dzisiejszych czasach SP kosztuje prawie tyle co gra..

Parzy
2 lat temu
W odpowiedzi na komentarz  Manifesto

Dziś pojawiło się kilka sztuk na allegro za 420 zł I szczerze to bym na waszym miejscu brał bo nie wiadomo jak będzie a zrezygnować zawsze można.

Patryk
2 lat temu

Czy wiadomo coś na temat pojawienia się tej edycji w polskich sklepach?