Konsole Nintendo Switch OLED za 1699,99 zł w Media Expert

12 października 2021 14:27,
14 komentarzy

Wyprzedane w innych sklepach konsole Nintendo Switch OLED ponownie dostępne w Media Expert.

Subskrybuj
Powiadom o
14 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Zetor
8 miesięcy temu

No cóż… pomyślałem sobie, że biały idealnie będzie się komponował z PS5 w salonie i idąc tą ideą jestem posiadaczem 4 wersji NS xD

Zetoriusz
8 miesięcy temu
W odpowiedzi na komentarz  Zetor

A dla tego debila co dał mi minusa, życzę by dalej był biedny na głowie i w portfelu xd

kamil514
8 miesięcy temu
W odpowiedzi na komentarz  Zetoriusz

4 wersje trzeszczących tabletów z infantylnym gierkami po 250 zł, jakoś ci nie zazdroszczę tego bogactwa xD

ojoj
8 miesięcy temu
W odpowiedzi na komentarz  kamil514

ojoj

kamil514
8 miesięcy temu
W odpowiedzi na komentarz  kamil514

Biedne dorosłe dzieci minusujace komentarze bo ktoś powiedział prawdę o ich ukochanym sprzęcie xDDD jebac was nintendo zjeby xD jak dobrze ze nie mam już z tymi ludźmi i sprzętem nic wspólnego i mogę się dowartościować plując na taki szajs. Na tym czymś nawet sklep nie potrafi działać bez lagów nie wspominając kompletnej ignorancji naszego kraju. 1700 zł xDD TYSIĄC SIEDEMSET ZŁOTYCH

Tylko Switch OLED
8 miesięcy temu
W odpowiedzi na komentarz  kamil514

Ty normalny czy pierdolnięty?
Raczej to drugie!
Na badania do Choroszczy.Nie na stałe.

Zainabalkhalifa104
8 miesięcy temu
W odpowiedzi na komentarz  kamil514

Za tego typu wpisy powinni cię zbanować,znaczy spier*olić ze stanowiska i to prędko raz na zawsze.

Unforestero
8 miesięcy temu
W odpowiedzi na komentarz  kamil514

Jeszcze mu plusa ktoś dał?!
Kovid niszczy mózg!
Dajcie mu bana.

Mistrz Yoda
8 miesięcy temu
W odpowiedzi na komentarz  kamil514

Mhhhhh ból dupy silny w tobie jest.

alex_g
8 miesięcy temu
W odpowiedzi na komentarz  kamil514

Dziwny komentarz ale domyślam się, że zawiodłeś się na tej konsoli, może kasę straciłeś na odsprzedaży i teraz plujesz jadem na lewo i prawo.

Zetor
8 miesięcy temu
W odpowiedzi na komentarz  kamil514

Idź ty już idioto na portal, z którego się tu przywlokłeś i nie zawracaj ludziom dupy. To, że temat dotyczy nintendo, nie oznacza wcale, że nie mam PS5, XSX czy mocnego PC, ale tacy debile jak ty tego nie pojmą. P.S. Mam na myśli portal na P xD

alex_g
8 miesięcy temu
W odpowiedzi na komentarz  Zetoriusz

Nie przejmuj się, ja już nieraz się przekonałem, że rodaków nie interesuje nic poza zawartością cudzego portfela. Gratuluję kolekcji konsol i miłego grania.

Zetor
8 miesięcy temu
W odpowiedzi na komentarz  alex_g

Dzięki za ciepłe słowa. Ani chwili się tym gówniarzem nie przejąłem, powiem więcej: cieszy mnie trzask jego obolałej dupy xD

Namaste
8 miesięcy temu

Dalej dostępne.